Информационна кампания „Знай си правата“ получи златно отличие в международен конкурс

Източник: @EEANorwayGrants
Източник: @EEANorwayGrants
21-06-2021 12:13

Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (ГИТ) осъществява инициатива „Сътрудничество за достойни условия на труд“ по Фонда за двустранни отношения на ФМ на ЕИП и НФМ 2014-2021 г. в партньорство с Инспекцията по труда на Кралство Норвегия и в тясно сътрудничество с инспекциите по труда в Румъния, Литва и Естония, института за международни изследвания на FAFO и комуникационната агенция Geelmuyden Kiese. 

В рамките на инициативата комуникационната кампания „Знай си правата“, насочена към чуждестранни работници, беше увенчана със злато в международния конкурс за награди Sabre в категорията „Multi-Country Program“.

Sabre е един от най-големите световни конкурси по комуникация, в който се получават хиляди заявки от цял ​​свят в множество категории.

„Страхотно поредно признание от бранша!“, казва Пол Хунд, който е координатор на инициативата. „Разработихме добра концепция в сътрудничество с Geelmuyden Kiese. Голяма част от работата беше споразумението за обща комуникационна стратегия. Това беше трудна работа, при която работихме много, за да разберем културните различия и различните начини за комуникация.“

Кампанията, която стартира през септември 2020 г. има основен филм насочен към работници от четирите държави, които работят в Норвегия. Произведени са плакати, брошури и пощенски картички. Досега филмът за кампанията е гледан от над 400 000 души в четирите държави. Кампанията също така спечели два златни медала в Content Marketing Awards (CMA) през 2020 г.

Според плана следващата фаза на кампанията ще започне на 21 септември. Полските и латвийските работници също ще бъдат включени като целеви групи. Планирано е провеждането на качествени интервюта с хора от целевите групи, както и по-голямо проучване.

Уебсайт: www.knowyourrights.no